FANDOM

Enton: Kagutsuchi
  • Baiera z czarnych płomieni.
  • Uformowane czarne płomienie.
  • Elastyczny miecz.
Nazwa
Japońska 炎遁・加具土命
Rōmaji Enton: Kagutsuchi
Angielska Blaze Release: Added Tool Earth Lord
Polska Uwolnienie Płomieni: Dodane Narzędzie Pana Ziemi
Debiut
Manga Tom 50, Rozdział 464
Anime Odcinek 203
Występuje w Manga, anime i gra
Informacje
Klasyfikacja Mangekyō Sharingan.png Kekkei Genkai, Ninjutsu, Dōjutsu
Klasa Ofensywna, Defensywna
Typ Katon.png Uwolnienie Ognia
Jutsu Macierzyste Amaterasu
Pochodzenie Jutsu
Amaterasu: Entenka

Enton: Susanoo Kagutsuchi
Enton: Yasaka no Magatama
Shakuton: Kōrin Shippū Shikkoku no Ya Zeroshiki

Użytkownicy
Sasuke Uchiha

Enton: Kagutsuchi jest metodą, którą stosuje się do transformacji kształtu czarnych płomieni Amaterasu, umożliwiając użytkownikowi manipulowanie nimi w razie potrzeby. W przypadku Sasuke, gdy Amaterasu jest używane z lewego oka, używa prawe oko do manipulowania płomieniami. Po użyciu ostatecznej formy opancerzonego, Susanoo Sasuke zyskał kulę czarnych płomieni, która służy jako alternatywne źródło ognia do manipulowania tą techniką. Ta technika pozwala użytkownikowi na gaszenie ognia.

Warianty

Użytkownik może kształtować płomienie Amaterasu w różnych odmianach, zarówno do ataku i obrony:

  • Podczas korzystania z klatki piersiowej Susanoo, użytkownik może stworzyć klatkę ochronną manipulując czarnymi płomieniami na pokrycie go.
  • Zbiegając płomienie przed użytkownikiem, kolczasta bariera kształtując płomienie, które mogą być tworzone nie tylko chroni go, ale także przebija i spala każdego przeciwnika, którego dotknie.
  • Wśród broni, która może objawiać się od kuli czarnych płomieni dzierżącego przez Susanoo są miecze, Magatama w kształcie pocisków i strzał, które mogą być użyte z jego łuku.
  • Płomienie można dzierżyć według własnej woli bez spalenia i mogą być zmanipulowane w elastyczny miecz, a także w kształcie krótkoogoniastych pocisków z łopaty długo wahającego się ataku.

Wpływ

Podobny do innych umiejętności Mangekyō Sharingan, nazwa Kagutsuchi pochodzi od japońskiego mitu i religii. Kagutsuchi jest Bogiem Ognia w Shinto i jeden, który przyniósł na świat śmierć przez spalenie matkę Izanami do śmierci, jak ona urodziła mu. To sprawiło, że jego ojciec, Izanagi, zabić go mieczem Totsuka.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki