FANDOM

"Dziura"
PoprzedniNastępny
Rozdział 629
Informacje
Rozdział 629
Tom 66
Wątek Czwarta Wojna Shinobi: Kulminacja
Anime Odcinek 371
Postacie
Brak w tym rozdziale.
Jutsu
Brak w tym rozdziale.
Narzędzia
Brak w tym rozdziale.

"Dziura" jest 629 rozdziałem mangi Naruto.

Opis

Użyta technika Tenpenchii przez Dziesięcioogoniastego kumuluje katastrofę, nadal powodując potężne tornada i uderzenia pioruna, prowadząc Susanoo odziany w Madarę zakłada, że większość sojuszu shinobi została zniszczona przez atak. Jednak, jak oczyszcza pole walki, shinobi okazują się być żywi i dobrze, że byli chronieni przez swoje osłony. Przed pozornie mylącym Dziesięcioogoniastego, Naruto stoi krwawiący i wyczerpany, ale nadal uśmiecha się. Patrząc dalej, Dziesięcioogoniasty widzi obrazy ogoniastych bestii (bez Gyūkiego i Shukaku) za Naruto, i ostatecznie sylwetkę Rinnegana wpatrując się w niego. Zszokowany, bestia przechodzi kolejną transformację, jak osłony znikają z sojuszu shinobi, a Naruto upada na jedno kolano, bardzo zmęczony. Madara - który stwierdza, że walka zaczęła mu urodziła, a on już znalazł coś innego co zaprząta mu czas - zamienia się w czasie, aby zobaczyć zgromadzenie się sojuszu shinobi wokół Naruto, zapewniając mu jednocześnie obronę, a Sakura ulecza go. Gdzie indziej, Kakashi i Obito wchodzą do wymiaru Kamui, w którym Kakashi jako pierwszy uzyskuje równowagę i atakuje, ale zatrzymuje się tuż przed przeciwnikiem. Próbuje mówiąc sens swego dawnego przyjaciela, chociaż Obito potępia jego działania i próbuje grać na sumieniu, Kakashi zauważa, że już dawno zrozumiał, że Obito próbował ukrywać starego siebie z Naruto. Obito, jednak uważa, że robi to po dokładnej odwrotnej przyczyny, a następnie oświadcza, że nie wojna w świecie po prostu Rin. Z tym, faza Obito przez Kakashiego tnie piorun, następnie odtwarza scenę, w której Kakashi zabija Rin. Następnie ujawnia, że zna prawdę o tym, jak Kirigakure uczyniło Rin jinchūrikim Isobu w celu zniszczenia Konohagakure i jak Rin dała się przebić przez Raikiri Kakashiego, żeby ochronić wioskę. Następnie stwierdza, że jest to system wiosek, a shinobi zamierza to zniszczyć, bo nic z tego dobrego nie wynikło. Z tym, informuje, że Obito jest zdolny do odczuwania ból, i pokazuje Kakashiemu, że nia ma serca w klatce piersiowej, po prostu dziura co było spowodowane piekłem z tego świata.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki