FANDOM

Dzieje Shinobi
PoprzedniNastępny
Rozdział 690
Informacje
Rozdział 690
Tom 71
Postacie
Naruto Uzumaki

Sasuke Uchiha
Sakura Haruno
Kakashi Hatake
Kaguya Ōtsutsuki
Hamura Ōtsutsuki
Hagoromo Ōtsutsuki
Kurama
Czarny Zetsu
Minato Namikaze
Tobirama Senju
Hashirama Senju
Hiruzen Sarutobi
Reto
Shamon
Trzeci Kazekage
Ishikawa

Byakuren
Trzeci Mizukage
Gengetsu Hōzuki
Yagura
A
A
A
Rasa
Madara Uchiha

Jutsu
Rikudō — Chibaku Tensei

Kuchiyose no Jutsu

Dzieje Shinobi jest 690 rozdziałem mangi Naruto.

Opis

Naruto i Sasuke w końcu dotykają Kaguyę i potężne fūinjutsu: Chibaku Tensei wreszcie aktywuje się i tak jak jej synowie Hagaromo i Hamura przedtem, jej trzecie oko zostaje załonięte przez księżyc i słońce odpowiednio czołowe ogoniaste bestie wyodrębnione z jej ciała. Wkrótce Kaguya powraca do demonicznej statuy, a potem nie żyjącego Madary, a ziemia zaczyna otaczać go tworząc wielki meteoryt. Cicho oglądając się jak jego matka zostaje zapieczętowana, Czarny Zetsu rezygnuje z tego, że będzie musiał poczekać swój czas i rozpocząć proces, aby ponownie ją ożywić, jednak Naruto - mający inne plany - rzuca bezcielesną rękę w sferę Chikabu Tensei. Ogoniaste bestie są dumne, że wreszcie mogą być wolne, a po pochwaleniu Naruto, Drużyna Kakashiego szybko znajduje się w innym położeniu; nie mieli drogi ucieczki z wymiaru Kaguyi. Właśnie wtedy, wszyscy zostają przywołani do prawdziwego świata przez Hagaromo, który przywołał duchy zmarłych Kage i używa ich moc wraz z Hokage, aby przywołać ich z wymiaru Kaguyi. Patrząc na drużynę, Hagoromo dziękuje im za uratowanie świata.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki