FANDOM

Dzień rozstania
PoprzedniNastępny
Tom 26
Informacje
Tom 26
Okładka Naruto Uzumaki
Postacie
Kitō

Biały Zetsu
Czarny Zetsu
Kusushi
Hōshō
Mogusa

Jutsu
Kagerō

Chikatsu Saisei no Jutsu
Ręce Czakry Ogoniastej Bestii
Fala Uderzeniowa Ogoniastej Bestii

Narzędzia
Encyklopedia Medycyny Klanu Nara

Dzień rozstania jest 26 tomem mangi Naruto.

Rozdział 227

Tysiąc siewek kontra wirująca sfera

Ponieważ Chidori i Rasengan są nieco o równej mocy, Sasuke i Naruto rozpadają się. Sasuke jest wściekły, że Naruto mógł mu dorównać, a Naruto rozczarowany, że Sasuke ma zamiar go zabić. Gdy stara się pogodzić z tym, że jest atakowany przez Sasuke, który chce szybko zakończyć walkę. Naruto unika i odzwierciedla wzdłuż długiej rywalizacji jaką miał z Sasuke, jak również fakt, że zawsze był potajemnie zazdrosny. Gdy Sasuke łapie Naruto i przygotowuje końcowy cios, Naruto, zastanawia się, czy był kiedykolwiek przyjacielem, nagle zaczyna wypływać czakra lisa.

Rozdział 228

Przeczucie Kakashiego

Rozdział 229

Więź...

Rozdział 230

Czas przebudzenia

Rozdział 231

Wyjątkowa siła

Rozdział 232

Dolina Końca

Chociaż jednoogoniastą postacią Naruto i Sasuke na drugim poziomie przeklętej pieczęci ich równa walka, dwa źródła mocy mają negatywny wpływ na ich ciała. Podejmowanie decyzji, to jest czas, aby położyć kres walki i ich historii razem, dwa ostatnie przygotowywać ataki. Naruto tworzy Rasengan i Sasuke tworzy jego Chidori. Dwójka rusza na siebie i zmierza swoje techniki.

Rozdział 233

Najgorsze zakończenie

Rozdział 234

Dzień rozstania

Rozdział 235

Nieudana misja

Na drugiej stronie okładki

Zabicie najlepszego przyjaciela doprowadzi do "Siły". Po tych słowach swojego brata Sasuke atakuje Naruto chcąc go naprawdę zgładzić! Zderzają się "Wirująca sfera" Naruto i "tysiąc siewek" Sasuke. Kto będzie zwycięzcą tej bezprecedensowej walki na śmierć i życie?!

Więcej z Fandomu

Losowa wiki