FANDOM

Szablon:Stub

"Dyskwalifikacja?! Zagrożenie! Kłopoty z kontynuowaniem finałów"
PoprzedniNastępny
Dyskwalifikacja! Zagrożenie! Kłopoty z kontynuowaniem finałów.PNG
Informacje
Opening Kanashimi wo Yasashisani
Ending Viva Rock ~Japanese Side~
Japoński Tytuł 失格?!キケン!前倒し!波乱含みの大本戦! (Shikkaku!? Kiten! Maedaoshi! Haranbukumi no Daihonsen!)
Angielski Tytuł Disqualified?! Danger! Moving Ahead of Schedule! The Main Tournament with Troubles!
Polski Tytuł Dyskwalifikacja?! Zagrożenie! Kłopoty z kontynuowaniem finałów
Odcinek 63
Wątek Egzamin na Chūnina (wątek)
Manga Rozdział 105, Rozdział 106
Data Emisji 17.12.2003
Postacie
Kanpō
Jutsu
Brak w tym odcinku.
Narzędzia
Brak w tym odcinku.

"Dyskwalifikacja?! Zagrożenie! Kłopoty z kontynuowaniem finałów" jest 63 odcinkiem anime Naruto.

Opis

Genma informuje, że Naruto jest zwycięscą. Sakura postanawia stać się silniejszą, ponieważ zazdrościła Naruto. Asuma i Kurenai Yūhi byli zaskoczeni widząc Uzumakiego kontrolującego czakrę demona według swojej chęci. Po tym jak niektórzy medyczni shinobi wzięli Nejiego do pokoju, Hiashi Hyūga był pokoju, aby prosić o wybaczenie i zapomnienie o urazie. Następnie wręcza chłopakowi zwój, a Neji zdaje sobie sprawę, że to pismo ojca. Potem ukazano prawdę, która miała miejsca miejsce kilka lat temu podczas afery Hyūga. On stwierdził, że Hiashi był gotów umrzeć w celu ochrony Konohy. Starszy Hyūga powiedział, że Byakugan jest obowiązkiem głównej rodziny Hyūga, aby ją chronić i dlatego istnieje rodzina gałęzi. Natępnie Hiashi mówi, że ego brat wybrał śmierć w celu ochrony ponad Hiashiego w celu ratowania Nejiego, rodziny, a także dla dobra wioski. Potem Hiashi ukłonił się prosząc o wybaczenie. Neji poprosił swojego wuja, aby podniósł główę i ogłosił, że jego celem było stanie się silniejszym. Po wielu skargach, że Sasuke nie pojawiał się na jego walkę z Gaarą, Trzeci Hokage postanowił przełożyć mecz. Kankurō poddał się podczas walki z Shino Aburame. Następna walka miała odbyć się pomiędzy Temari i Shikamaru Nara.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki