FANDOM

"Drużyno Siódma, zbiórka!"
PoprzedniNastępny
Drużyno Siódma, zbiórka!
Informacje
Opening Guren
Ending Never Change
Japoński Tytuł 第七班、集結!! (dainanahan, shuugou!)
Angielski Tytuł Team Seven, Assemble!
Polski Tytuł Drużyno Siódma, zbiórka!
Odcinek 373
Wątek Czwarta Wojna Shinobi: Kulminacja
Manga Rozdział 632, Rozdział 633
Data Emisji 21.08.2014
Postacie
Aoda
Jutsu
Kagezukami no Jutsu

Gatenga
Nikudan Yōyō
Kanchi Denden
Kidaichū — Mushikui
Ten-Tails Fission
Jinjū Kongō Henge: Santōrō

Narzędzia
Brak w tym odcinku.

"Drużyno Siódma, zbiórka!" jest 373 odcinkiem anime Naruto Shippūden.

Opis

Niedawno odbudowana drużyna 7 mobilizuje do walki, najpierw Hashirama ostrzega sojusz przed Dziesięcioogoniastym, który właśnie chce zaatakować wielką kulą ogoniastej bestii, lecz bariera zdołała zatrzymać atak. Hashirama tworzy pięć klonów, cztery z nich otwiera przejście do bramy, a ostatni konfrontuje się z Madarą, ale on oznajmił, że poczeka na prawdziwego. Gdy Sojusz idzie wewnątrz bariery, Dziesięcioogoniasty tworzy armię bestii, aby bronić się przed atakiem. Sakura przypomina swoje poprzednie misje, jak myślała, że ona była pominięta ze względu na konkurencję Naruto i Sasuke, dąży, aby stać się taka jak oni. Jej trening z Tsunade uczynił ją silniejszą i nauczył jednego jutsu Tsunade wzmacniająca jej siłę. Po powrocie na pole bitwy, pozostała 11 Konohy postanowiła dla siebie, aby stać się silniejszym, a Dziesięcioogoniasty wciąż tworzy większe i potężne potwory, które zauważył Hashirama. Sai, który określił, że też jest członkiem drużyny 7, zdecydował się zaatakować główne ciało, ale to nie powiodło się i został uratowany przez Naruto. Sai ujawnia swoje obawy i drużyna 7 przywołuje towarzyszące im zwierzęta na pole bitwy.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki