FANDOM

Drużyna nr 10
PoprzedniNastępny
Tom 36
Informacje
Tom 36
Okładka Naruto Uzumaki
Kakuzu
Hidan
Postacie
Bansai

Matsu
Nishi
Zangei
Zenza

Jutsu
Jiongu

Katon: Haisekishō
Kuroi Jushinki
Sanzengarasu no Jutsu
Suiton: Mizuame Nabara

Narzędzia
Kokutō

Buławka Muszlej Powłoki

Drużyna nr 10 jest 36 tomem mangi Naruto.

Rozdział 320

Wyznaczona nagroda

Asuma bierze swoją drużynę Niju Shōtai do Świątyni Ognia kosztami szacunku Chiriku. Dowiedzieli się, że nie znaleziono ciała Chiriku, ale prawdopodobnie mają członkowie Akatsuki, którzy zbierają pieniądze za głowę. Szefowie zespołu udają się do nabliżej punktu nagród i wysyłają wiadomość do pozostałych członków Niju Shōtai, aby sprawdzili inne punkty. W Konosze, Naruto jest wyczerpany od jego treningu. Kakashi zabiera Naruto do Ichiraku, a tam mówi, że jest coś co chce mu pokazać.

Rozdział 321

Przekonywujący mówca

Rozdział 322

Nie da się go zabić

Rozdział 323

Kara boska

Rozdział 324

Analiza Shikamaru

Rozdział 325

Na jedną kartę

Shikamaru wyjaśnia, że związek Hidana z Asumą został stworzony, gdy spożył trochę krwi Asumy. Jednak, aby to zrobić Hidan musiał stanąć na granicach rysunku narysowanego wcześniej. Aby zerwać związek, Shikamaru siła wiąże Hidana. Asuma testuje teorię Shikamaru poprzez zadanie niegroźnej rany przeciwnikowi, które nie mają miejsca dla siebie. Wówczas Sarutobi odcinka głowę przeciwnikowi. Głowa Hidana krzyczy na Kakuzu, że nie zatrzymał Asumy przed tym co się stało.

Rozdział 326

Ból, o który proszono

Kakuzu szyje głowę Hidanowi z powrotem do jego ciała. Wyczerpany Shikamaru, próbuje uiec z Asumą i kompanami, lecz Kakuzu zatrzymuje ich uniemożliwiając wszelką ucieczkę. Izumo i Kotetsu atakują go, Asuma idzie po Hidana chcą powstrzymać tą więź. Hidan uderza z jego Sanjin no Ōgama. Asuma unia i uderza w Hidana, ale odkrywa, że przeciwnik wrócił do symbolu Jashina, która powoduje obrażenia. Asuma otrzymuje poważne rany, pomimo próśb Shikamaru o nie robienie tego, Hidan przebija na wylot swoje serce.

Rozdział 327

W otchłani beznadziei

Rozdział 328

Drużyna nr 10

Rozdział 329

Celem jest...

Na drugiej stronie okładki

"By zostać Hokage!" - z tymi słowami na ustach Naruto wchodzi w ostatnią fazę treningów mających na celu opanowanie technik poziomu S. W tym samym czasie, podążający tropem "Brzasku" oddział Asumy natrafia na obiekt swoich poszukiwań. Shikamaru i reszcie grupy udaje się zaskoczyć przeciwnika, jednak nie podejrzewają, szczególną zdolność on posiada.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki