FANDOM

"Drużyna braci staje do walki"
PoprzedniNastępny
Drużyna braci staje do walki
Informacje
Opening Tsuki no Ookisa
Ending Black Night Down
Japoński Tytuł 兄弟共闘 (Kyōdai Taggu)
Angielski Tytuł Sibling Tag-Team
Polski Tytuł Drużyna braci staje do walki
Odcinek 334
Wątek Czwarta Wojna Shinobi: Kulminacja
Manga Rozdział 579, Rozdział 580
Data Emisji 10.10.2013
Postacie
Hakuja
Jutsu
Technika Upłynnienia Ciała

Senpō: Hakugeki no Jutsu

Narzędzia
Brak w tym odcinku.

"Drużyna braci staje do walki" jest 334 odcinkiem anime Naruto Shippūden.

Opis

Itachi i Sasuke łączą siły w konfrontacji z Kabuto. Obaj aktywują swoje Susanoo i atakują Kabuto, który odkrywa, że opracował podobną umiejętność do tego Suika no Jutsu - klanu Hōzuki, a także umiejętności uzdrawiające klanu Uzumaki i zdolność Jūgo do absorbowania energii natauralnej. Będący w szoku Itachi, Kabuto ujawnia, że odkrył Jaskinię Ryūchi i został przeszkolony przez Mędrca Białego Węża, gdzie jego pan poniósł porażkę. Sasuke mówi, że Kabuto niczym się nie różni od Orochimaru, dodając "obrzydliwe" węże. Rozbawiony Kabuto zatrzymał go i stwierdził, że przekształca się w smoka, jako ostatni Tryb Mędrca. Powracając na pole bitwy, klony Madary zaczynają używać swoje Susanoo do przerażenia pięciu Kage. Po każdym z kage jest po pięć klonów z Susanoo. Gdzie indzie, Kabuto rzuca technikę, która blokowała wszystkie możliwe zmysły. Yakushi próbuje zaatakować Sasuke, ale on zostaje ochroniony przez Itachiego. Uchiha pyta się Sasuke czy pamięta ich wspólną misję polegająca na upolowaniu dzika. Wspominając ich moment, Sasuke wystrzeliwuje strzałę w kierunku Kabuto. Yakushi próbując się uwolnić od strzały, a Itachi chciał go pokonać, lecz chłopak wziął miecz i wbił mu go. Jednakże okazuje się być kruczym klonem. Prawdziwy Itachi używa Sharingana, a następnie odcina jeden z rogów Kabuto. Uchiha mówi, Sasuke, że teraz zdołaby pokonać takiego dzika i muszą zając się przeciwnikiem.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki