FANDOM

Droga ku Sasuke
PoprzedniNastępny
Tom 32
Informacje
Tom 32
Okładka Shikamaru Nara
Ino Yamanaka
Naruto Uzumaki
Chōji Akimichi
Postacie
Sai

Danzō Shimura
Hyō
Yamato
Emiru
Sumire
Yui
Nae

Jutsu
Ansatsu Jutsu

Mokuton: Shichūka no Jutsu
Chōjū Giga
Sumigasumi no Jutsu
Mokuton: Shichūrō no Jutsu
Kage Nui no Jutsu
Mokuton: Henge

Narzędzia
Hidden Kunai Mechanism

Droga ku Sasuke jest 32 tomem mangi Naruto.

Rozdział 281

Droga ku Sasuke

Rozdział 282

Powrót drużyny Kakashiego

Rozdział 283

Poszukiwania zastępców

Rozdział 284

Nowy członek drużyny

Rozdział 285

Człowiek z "Korzeni"

Sakura i Naruto nie są zadowoleni ze współpracy z Saiem, ale przyjmują jego pomoc, jeśli oznacza to, że oni będą mogli zobaczyć Sasuke. Yamato daje im chwilę na przygotowanie się do misji. Sai zbliżył się do kolegów przez Korzeń i otrzymuje rozkazy na nadchodzącej misji. Sakura żegna się z Tsunade, i czyniąc to wchodzi Danzō, , były rywal Trzeciego Hokage, który nie lubi Tsunade. Potem, gdy drużyna 7 jest gotowa, wyrusza na misję.

Rozdział 286

Naruto, Sasuke i Sakura

Naruto ma trudności z uzyskaniem wraz z Sai znalezienie mu nieprzyjemnego i inaczej ustępującego Sasuke. Sai ma żadnych problemów z żyjącego do precedensu Sasuke, myśląc o nim jako nic więcej niż zdrajca, który udał się do Orochimaru po płytkiego powodu zdobycia siły. Naruto próbuje zaatakować go za obrażenie Sasuke, ale Sakura go zatrzymuje. Ona atakuje Saia. Yamato przerywa walkę i zmusza ich do dogania się. W celu poprawy pracy zespołowej spędzają noc w spa, w którym po raz kolejny znajdzie Sai możliwość zadawania pytań męskości Naruto.

Rozdział 287

Bez tytułu

Rozdział 288

Uczucia, których nie znam

Rozdział 289

Szpieg "Brzasku"

Sakura stara się zrozumieć Saia doceniającego przywiązanie Naruto do Sasuke, porównując ich związek z jedynym Saia z bratem. Sai informuje ją, że jego brat nie żyje, a kiedy umarł, nie umie wyrazić swoich uczuć. Ona próbuje zrozumieć go i rozlicza z jakiegokolwiek wsparcie może zapewnić znalezienie Sasuke. Następnego dnia Yamato, przebrany za Sasoriego, spotyka się ze szpiegiem Sasoriego: Kabuto. Yamato prosi go informacje na temat Orochimaru, nie wiedząc, że wężowy sannin obserwuje ich z ukrycia.

Na drugiej stronie okładki

Oto czas nowej drużyny Kakashiego! Przebywającego w szpitalu dowódcę zastępuje Yamato z oddziału skrytobójców. Z kolei miejsce Sasuke zajmuje, wywodzący się z grupy "Korzenie", Sai. Grupa ta ma za zadanie wychowywać i szkolić kolejne generacje skrytobójców. Sai zdaje się być człowiekiem wyzutym z wszelkich uczuć, co irytuje Naruto i Sakurę, jednak gdy...

Więcej z Fandomu

Losowa wiki