FANDOM

Dla spełnienia marzeń!
PoprzedniNastępny
Tom 3
Informacje
Tom 3
Okładka Kakashi Hatake
Naruto Uzumaki
Postacie
Pochi

Kaiza
Zōri
Teguse
Akane
Giichi
Waraji
Ageha

Jutsu
Ki Nobori no Shugyō

Sensatsu Suishō
Makyō Hyōshō
Iaidō

Narzędzia
Tōken

Dla spełnienia marzeń! jest 3 tomem mangi Naruto.

Rozdział 18

Rozpoczęcie treningu

Rozdział 19

Symbol odwagi

Bo nie mając nic do zyskania dodatkowego szkolenia kontroli czakry, Sakura eskortuje Tazuna wokół kraju Fal i widzi biedę kraju został zredukowany z powodu kontroli Gatō Tymczasem Naruto i Sasuke nadal próbują wspinać się na drzewa. Mimo wcześniejszych porażek, Naruto dogania Sasuke. Obawiając się, że Naruto zdoła go pokonać, Sasuke pyta, co mu udzieliła za radę Sakura. Naruto odmawia, a dwie rozpocząć konkurencję utrzymuje dzieje nawet wtedy, gdy drużyna 7 je kolację z Tazuną i jego rodziną. Gdy Inari, Tazuny wnuk, staje się zdenerwowany ich wysiłków, Tazuna wyjaśnia jak Inari, a reszta kraju stracili nadzieję w ich wolności.

Rozdział 20

Kraj i jego bohater!

Rozdział 21

Spotkanie w lesie!

Rozdział 22

Pojawia się przeciwnik!

Naruto wraca do domu Tazuny po intensywnym dniu szkolenia. Sfrustrowany wszystkim, że Naruto jest oddanie się przez, Inari krzyczy na Naruto, że jest zbyt szczęśliwy uwolnić kraj Fal od Gatō. Naruto mówi mu o dorośnięciu i Inari wykrzykuje. Kakashi zbliża się Inariego i opowiada mu o Naruto w tle; jak dorastał bez rodziny i przyjaciół, ale zdecydował się nie żal mu siebie i rozwiązać problemy na swój sposób. Następnego dnia, reszta drużyny 7 pozostawia Naruto, aby mógł odpocząć i towarzyskie Tazuna do mostu, który budują. Nie są one spełnione przez Zabuza i Haku.

Rozdział 23

Dwa ataki z zaskoczenia!

Dwóch zbirów Gatō atakują domu Tazuny, planują porwać córkę, Tsunami, by zmusić Tazunę do zatrzymania budowy mostu. Przygotowują się do zabicia Inariego, ale Tsunami mówi, że zabije się, jeśli spróbuj skrzywdzić chłopca. Uświadamiając obie odwagę matki, dziadka i drużyny 7, Inari wstaje dla siebie i próbuje zatrzymać porywaczy. Przed ich ścięciem, Naruto nagle pojawia się ratując Inariego i pokonując ich obu. On gratuluje Inariemu za odwagę zajęło ryzykować swoje życie, aby uratować swoją matkę, a następnie pozostawia do przyłączenia się do reszty jego drużyny.

Rozdział 24

Szybkość!

Sasuke i Haku zaczynają walczyć. Chociaż Haku jest wykwalifikowanym przeciwnikiem, Sasuke jest w stanie zrobić dobry użytek z tego, co dowiedział się podczas treningu i pokonuje Haku. Zirytowany, że Sasuke jest tak dobry, Haku używa jego atutu: Makyō Hyōshō. Uchiha zostaje uwięziony w więzieniu lodu, pozostawiając go otwartym na ataki Haku. Kakashi stara się przybyć mu z pomocą, lecz zostaje zatrzymany przez Zabuzę. Najwyraźniej skazany Sasuke, pojawia się Naruto i atakuje Haku.

Rozdział 25

Dla spełnienia marzeń!

Zabuza próbuje zabić Naruto, ale zostaje zatrzymany przez Haku, który prosi, aby mu pozwolono walczyć z nim sam. Momochi wyraża zgodę. Naruto próbuje pomóc Sasuke, dostaje się do więzienia w lodzie, w sposób stający się w pułapce jak Sasuke. Podejmują dwie próby ataku na Haku, ale ich wysiłki szybko zostają zneutralizowane z powodu ekstremalnych prędkości Haku. Haku prosi, żeby przestali uciekać od kiedy nie ma interesu w ich zabiciu. Chce, czy musi, jeśli oznacza to zachowanie jego marzenia są użyteczne Zabuzie. Martwi się o to, co się stanie z Naruto i Sasuke, Kakashi przygotowuje się do walki z Zabuzą, aby mógł udzielić pomocy.

Rozdział 26

Sharingan rozpracowany!

Rozdział 27

Przebudzenie!

Na drugiej stronie okładki

Pokonany przez "kopiujące oczy" Kakashiego "Diabeł wcielony" Zabuza wcale nie zginął! Naszych bohaterów, których zadaniem jest odstawienie Tazuny do kraju Fal, nagle ogarnia nieopisane uczucie niepokoju. Ale nie ma czasu na strach, trójka świeżo upieczonych ninja rozpoczyna ciężki trenig pod okiem Kakashiego.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki