FANDOM

Denka
Denka (デンカ, Denka)
Debiut
Manga Rozdział 354
Anime Rozdział 121
Występuję w Manga i anime
Głosy
Japoński Kazuhiko Inoue
Angielski Dave Wittenberg
Status Profesjonalny
Płeć Mężczyzna Mężczyzna

Denka jest ninneko, żyje z Nekobaa na bazie dostaw Uchiha.

Wygląd

Denka jest głównie jasno brązowy z ciemniejszymi oznaczeniami wzdłuż jego uszu, na policzkach, łapach i ogonie. Suigetsu, gdy po raz pierwszy spotkał pomylił rozmowę z Tanuki. Nosi proste niebieskie kimono z zbroi oczek, pod spodem, utrzymywane w pozycji zamkniętej przez prostą, białą szarfą. Na czole jest kanji dla "Shinobi" (忍).

Osobowość

Choć spokojniejszy i prawie większość czasu przyjemnie likwiduje, Denka i jego partner Hina nie lubią być traktowani jak zwierzęta, jak Suigetsu chciał przyjść do nauki.

Umiejętności

Chociaż nie pokazał swoich możliwości, Sasuke Uchiha skomentował, że Suigetsu by skończył jako drapak gdyby zabrudził ich.

Historia

Polowanie na Itachiego

Gdy Sasuke i Hebi dotarli do starej bazy dostaw Uchiha, Denka i Hina powitali ich przy wejściu, byli zadowoleni widząc Sasuke. Jednak, gdy Suigetsu zaczął traktować ich jak zwykłe koty, Denka, który pozornie był oburzony tym, syknął na niego. Później Sasuke ostrzegł Suigetsu, a następnie powiedział powód jego jasnej wizyty, on i Hana zaprowadził do miejsca, gdzie Nekobaa i Tamaki były więc mogli dostać zaopatrzenie.

Ciekawostki

  • Denka i Hina są rzeczywiście imionami kotów, które są własnością Naruto, aktorki głosu, Junko Takeuchi.
  • Denka jest wyrażana przez japońskich i angielskich aktorów zarówno Kakashiego.
  • W Naruto Shippūden: Ultimate Ninja Storm Revolution, jeden z elementów dostosowywania postaci w grze jest miękka lalka Denki, który gracz może dodać do tyłu każde dostosowywania członków Sasuke i Hebi.