FANDOM

Decyzja Tsunade
PoprzedniNastępny
Tom 18
Informacje
Tom 18
Okładka Tsunade
Naruto Uzumaki
Postacie
Goshiki

Dengaku
Kunugi Mokume
Nawaki
Dan Katō

Jutsu
Rasenrengan

Shikomishindan
Kongōken
Ćwiczenia Koncentracji Nad Liściem

Narzędzia
Wyrzutnia Senbonów

Decyzja Tsunade jest 18 tomem mangi Naruto.

Rozdział 154

Przybycie

Rozdział 155

Trzeci etap

Na końcowym etapie treningu Rasengana, Naruto musi ponownie użyć balonu. Jednak tym razem nie może go pęknąć. Zamiast potęgi jego wirującej czakry w kulistej kształcie; balon jest tylko przypomnieniem, aby osiągnąć ten cel. Mimo, że jest to o wiele trudniejsze, niż w pierwszych dwóch etapach, Naruto i Jiraiya muszą wyruszać, jeśli chcą odnaleźć Tsunade. W zamku Tanzaku, Orochimaru konfrontuje się z Tsunade. Widząc jaki jest stan Orochimaru, natychmiast odmawia go uleczenia. Ona pyta się w jaki sposób ramiona zostały zranione, a on odpowiada, że to nieostrożność przy uśmiercaniu Trzeciego Hokage. Kiedy to denerwuje Tsunade, gdyż Orochimaru powiedział, że pozwoliła umrzeć dwóm najbliżym jej osobom.

Rozdział 156

Układ

Wzburzona słowami Orochimaru, Shizune atakuje go. Kabuto blokuje atak. Tsunade mówi jej, żeby się uspokoiła, a następnie przeszła do zniszczenia ściany za nią, ostrzegając Orochimaru, żeby się z niej nie kpił. Ona rozkazuje im odejść, lecz Orochimaru oferuje ożywienie jej dwóch ukochanych jeżeli ona wyleczy ramiona. Wreszcie zainteresowana, Tsunade pyta, co by zrobił, gdyby odzyskał kontrolę swoich ramion. On odpowiada, że zniszczy Konohę.

Rozdział 157

Jaka odpowiedź?

Rozdział 158

Nie daruję...!

Rozdział 159

Zakład...!

Rozdział 160

Naszyjnik śmierci

Rozdział 161

Decyzja Tsunade

Rozdział 162

Niepoddająca się dusza

Na drugiej stronie okładki

Miasteczko Tanzaku truchleje... Przed Orochimaru staje nie kryjąca złości Tsunade... Orochimaru stawia jej diabelski warunek - albo go wyleczy, albo... Po Orochimaru pojawiają się Jiraiya i Naruto... Jaka będzie decyzja wahającej się Tsunade?!

Więcej z Fandomu

Losowa wiki