FANDOM

Decyzja Sakury
PoprzedniNastępny
Decyzja Sakury.png
Informacje
Opening No Boy, No Cry
Ending Nakushita Kotoba
Japoński Tytuł サクラの決意 (Sakura no ketsui)
Angielski Tytuł Sakura’s Decision
Polski Tytuł Decyzja Sakury
Odcinek 141
Manga Rozdział 236
Data Emisji 29.06.2005
Postacie
Sakura Haruno

Naruto Uzumaki
Arashi
Jiraiya
Sasame
Tsunade
Shikamaru Nara
Gamahiro

Jutsu
Jubaku Mandara (Debiut)

Decyzja Sakury jest 141 odcinkiem anime Naruto.

Opis

Naruto nabiera Arashiego, ale łatwo zostaje uwięziony. Sakura myśli, że jest martwy i Naruto kończy dmuchanie podkradając osłonę z ataku ją ochraniając. Naruto ponownie próbuje atakować, ale jego uszkodzenie powoduje problem. Naruto zostaje uwięziony w ataku, który miażdży go, czy nie może wyjść. Sasame atakuje Arashiego i udaje się go uwolnić na sekundę. Jednak nie trwało to długo i wkrótce próbuje zabić Sasame. Sakura skacze w sposób i mówi, że da jej życie, aby chronić swoich przyjaciół. Naruto mówi jej, że nie może umrzeć i Arashi próbuje zabić Naruto. Sasame powoduje rozproszenie uwagi wystarczająo, aby Naruto mógł się uwolnić. Eksplozja ucieczki Naruto z pułapki, którzy tworzy odłamki uderzając Arashiego, uwalniając go. Arashi chroni Sasame od krzywdy, ale kryjówka zaczyna rozpadać się, gdy docierają Jiraiya i Gamahiro. Arashi rzuca Sesame do Jiraiyi i mówi im, że nie może opuścić, ponieważ on jest marionetką. On mówi Naruto, że Sasuke jest żywy i jest chroniony jako naczynie dopóki Orochimaru może przejść ponownie za trzy lata. Po wysłuchaniu tej grupy odchodzi, pozostawiając Arashiego w tyle. Klan Fūma obiecuje odbudować miasto i każdy kieruje z powrotem do Konohy. Powracając do Konohy, Shikamaru mówi Tsunade, że medyczni ninja powinni być częścią we wszystkich małych drużyn. Tsunade przyznaje, że pisała raz to samo, ale trening, by stać się medycznym shinobi potrzebuje czegoś specjalnego. Tymczasem Sakura prosi Tsunade, aby przyjęła ją na uczennicę, bo chce się nauczyć i zostać medycznym shinobi.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki