FANDOM

"Decyzja Kakashiego"
PoprzedniNastępny
Rozdział 608
Informacje
Rozdział 608
Tom 64
Wątek Czwarta Wojna Shinobi: Kulminacja
Anime Odcinek 362
Postacie
Brak w tym rozdziale.
Jutsu
Brak w tym rozdziale.
Narzędzia
Brak w tym rozdziale.

"Decyzja Kakashiego" jest 608 rozdziałem mangi Naruto.

Opis

Obito Uchiha i Kakashi Hatake kontynuują walkę. Uchiha wyrzuca shurikeny, a Hatake tworzy Doton: Doryūheki. Gdy Obito przechodzi przez ścianę, Kakashi pyta się go czy jest to związane z Rin, Obito mówi mu, żeby się zamknął. Następnie Obito wysyła go do innego wymiaru, ale jego zwycięstwo jest krótkotrwałe, gdyż Kakashi powraca używając Kamui. W międzyczasie, Mokuton: Mokuryū no Jutsu Madary zaczyna absorbować czakrę Kuramy, powodując, że tryb ogoniasty Uzumakiego zaczyna słabnąć. Obito zaczyna przytłaczać Kakashiego. Madara używa Uwolnienie Drewna do związania Killera B i Maito Gaia, a następnie używa Susanoo, żeby zakończyć walkę. Rozwiązany, Naruto dostrzega, że ideały klanu Uchiha go zdenerwowały i tworząc cienistego klona, jest w stanie powstrzymać shurikeny Obito jak i Susanoo Madary. Słysząc słowa Naruto, który będzie chronił swych przyjaciół, Kakashi i Gai używający Hirudora atakują Madarę. Zwracając się do swego dawnego towarzysza Obito, Kakashi mówi, że to, co jeszcze pamiętał, nauczyło go w przeszłości i co teraz zamierza zrobić, to chronić Naruto.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki