FANDOM

"Czwarty Hokage"
PoprzedniNastępny
Czwarty Hokage
Informacje
Opening Toumei Datta Sekai
Ending Transient Fireworks
Japoński Tytuł 四代目火影 (Yondaime Hokage)
Angielski Tytuł The Fourth Hokage
Polski Tytuł Czwarty Hokage
Odcinek 168
Wątek Inwazja Paina (wątek)
Manga Rozdział 439, Rozdział 440, Rozdział 441. Rozdział 442
Data Emisji 15.07.2010
Postacie
Brak w tym odcinku.
Jutsu
Brak w tym odcinku.
Narzędzia
Brak w tym odcinku.

"Czwarty Hokage" jest 168 odcinkiem anime Naruto Shippūden.

Opis

Czwarty Hokage wydaje się jakoś znać imię Naruto, i ujawnia że jest jego ojcem, Minato Namikaze, którego objawienie sprawia ukazanie emocji Naruto. Kiedy Uzumaki uspokaja się, Minato ujawnia, że zamaskowany mężczyzna, który jest uważany za Madarę Uchiha był szesnaście lat temu odpowiedzalny za atak lisiego demona na Konohę, a teraz z pomocą Paina planuje osiągnąć swoje własne cele. Naruto ponownie ukazuje niezadowolenie, aż Minato kładzie rękę na jego głowie i mówi mu, że wierzy w niego, aby odnalazł odpowiedź na pytanie, nawet on sam lub ktoś inny nie może odpowiedzieć jak osiągnąć pokój. Namikaze przywraca pieczęć Naruto ponownie tłumiąc czakrę lisa, umieszcza wiarę w swojego syna.

Naruto w trybie mędrca po raz kolejny konfrontuje się ze ścieżką Deva w ostatecznej bitwie, aby uratować Konohę. Pain, świadomy ograniczenia trybu mędrca, ma okazję pokonać Naruto i ściąga go stamtąd. Tymczasem drużyna Gaia wraca do osady i widzą nieprzytomną Hinatę, ale wciąż żywą. Naruto i ścieżka Deva angażują się w taijutsu, Naruto udaje się odnaleźć miejsce pobytu Nagato przez jego tryb mędrca. Uzumaki wyrzuca Rasenshurikena, ale zostaje odepchnięty, począwszy najistotniejsze pięciu sekund ataku Paina. Gruz na polu walki zostają objawione klony i aatakują Paina. Po uderzeniu z potężną Shinra Tensei i wytrzymując go za pomocą klonów, Naruto stawia naładowanemu w jeden końcowy Rasengan, skutecznie uderzając ostatecznego Paina.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki