FANDOM

"Coś, co zapełni dziurę"
PoprzedniNastępny
Coś, co zapełni dziurę.png
Informacje
Opening Guren
Ending Never Change
Japoński Tytuł 埋めるもの (umeru mono)
Angielski Tytuł Something to Fill the Hole
Polski Tytuł Coś, co zapełni dziurę
Odcinek 372
Wątek Czwarta Wojna Shinobi: Kulminacja
Manga Rozdział 630, Rozdział 631, Rozdział 632
Data Emisji 14.08.2014
Postacie
Makaro Akimichi
Jutsu
Doton Shōheki

Shisekiyōjin
Senpō: Myōjinmon

Narzędzia
Brak w tym odcinku.

"Coś, co zapełni dziurę" jest 372 odcinkiem anime Naruto

Opis

Dziesięcioogoniasty strzela ogromną kulą ogoniastej bestii w Zjednoczony Sojusz Shinobi. Shikamaru, za pomocą techniki Ino, w ostatniej chwili opracował plan, aby przeciwdziałać atak, tworząc barierę, a jednocześnie B strzeli kulami ogoniastej bestii, żeby zmienić trajektorię lotu. Jednak kuli udaje się przebić przez bariery stworzone przez sojusz i B szybko zatrzymuje kulę na własną rękę. Nagle kula zniknęła jak przybywa Minato, mówiąc, że kula została przeniesiona w morze. Inni ożywieni Hokage przybywają i szybko zauważają, że mają do czynienia z Madarą, ale kazano mu zaczekać, ponieważ muszą zająć się Dziesięcioogoniastym. Hokage przechodzą do stworzenia bariery do zablokowania, Hashirama używa torii do przybycia bestii w ziemię. Wtedy Sasuke i Jūgo przybywają, a 11 Konohy wykazuje szok, gdy Sasuke powiedział, że postanowił ochraniać osadę i ma zamiar zostać Hokage. Tymczasem drużyna 7 przygotowują się do walki z Dziesięcioogoniastym. Gdzie indziej, w innym wymiarze Kamui, Obito nadal krytykuje Kakashiego o zepsutej rzeczywistości w tym świecie i wartości towarzyszy, ale Hatake mówi Obito, że ludzie, którzy tracą uczucia względem towarzyszy są gorszymi śmieciami i on uważa, że jego towarzysze zapełnią dziurę w jego sercu.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki