FANDOM

Chakura no Ito
Chakura no Ito.
Nazwa
Japońska チャクラの糸
Rōmaji Chakura no Ito
Angielska Chakra Threads
Polska Nici Czakry
Debiut
Manga Tom 8, Rozdział 70
Anime Odcinek 41
Występuje w Manga, anime, film i gra
Informacje
Klasyfikacja Ninjutsu, Przepływ Czakry
Klasa Uzupełniająca
Zasięg Zwarcie w zakresie
Pokrewne Jutsu
Chakura no Ito (jutsu)
Kugutsu no Jutsu
Kurohigi Kiki Ippatsu
Kurohigi: Sanshōuo
Hyakku Kugutsu Tamashibari
Dokukiri Jigoku: Baribari Hyaku Renpatsu
Shikomi Kugutsu: Shinshin Happa
Sōen: Hitomi Gokū
Kugutsu no Jutsu: Gishu Senbon
Kugutsu Suiton: Yōu no Mai
Akahigi Kiki Sankaku
Akahigi: Hyakki no Sōen
Senju Sōbu
Shirohigi: Jikki Chikamatsu no Shū
Mokujin Sōjutsu
Użytkownicy
Sasori
Chiyo
Kankurō
Monzaemon Chikamatsu
Shuradō
Kokuyō
Komushi
Korobi
Mizuki Tōji
Kapitan Zabójców z Suny
Yaoki
Mukade
Setsuna
Malice
Gandō
Menō
Kagura
Ibushi
Shinki

Chakura no Ito jest techniką, która jest zwykle używana przez lalkarzy, aby mogli kontrolować swoje marionetki w walce.

Użycie

Te nicie są konstruuje wykonanie z bardzo skoncentrowanej czakry tak, że mogą być postrzegana przez ludzi, poza użytkownika. Specjalista w używaniu może stłumić czakrę, tak, że nici stają się niewieńczone, a Chiyo manipulowała Sōshūjin ciągnąć wiązanie na ogonie Hiruko. Te nici zasadniczo działają jako przedłużenie użytkownika, który pozwoli im na manipulowanie dopiero co dołączonych do nich nici, taki jak ukryta broń w marionetkę, co chcą. Czakra może być też przesyłana poprzez nici, jak aktywując techniki, że lalki moga z nich skorzystać. Nici czakry może również zostać dołączone do innych obiektów, co pozwala użytkownikom na kontrolę, lub przynajmniej zakłócić inne rzeczy.

W jednym przypadku, Kankurō wykorzystuje nici czakry do wyzwolenia Naruto, kiedy po raz pierwszy się spotkali. W kolejnym, Chiyo używa nici czakry kontrolując osobę jako marionetkę. Kankurō wykazał możliwość dołączenia swoich sznurków czakry do tych innego użytkownika. Ta technika jest ograniczona do jednego głównego palca dla normalnych ludzi, ale zmodyfikowany rdzeń Sasoriego był w stanie pokazać wystarczającą ilość nici do kontroli ponad stu lalek. W Naruto Shippūden 4: Zaginiona Wieża, Mukade dołącza nici czakry do rur W Roran rozszerza liczbę nici do tysięcy, co pozwala mu kontrolować tysiąc marionetek.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki