FANDOM

"Biegnij, Omoi!"
PoprzedniNastępny
Sandābomu
Informacje
Opening Niwaka Ame ni mo Makezu
Ending Yume wo Daite ~Hajimari no Clisroad~
Japoński Tytuł 走れオモイ (Hashire Omoi)
Angielski Tytuł Run Omoi!
Polski Tytuł Biegnij, Omoi!
Odcinek 320
Data Emisji 04.07.2013
Postacie
Yukai
Jutsu
Asymilacja: Czerwona Trująca Zasłona Dymna

Raiton Renkei: Sandābomu
Raiton: Sandāboruto

Narzędzia
Brak w tym odcinku.

"Biegnij, Omoi!" jest 320 odcinkiem anime Naruto

Opis

Centrala otrzymuje informację, że Omoi porzucił stanowisko na polu bitwy, szybko kontaktując się z Kakashim, który potwierdza te informacje. Zaczyna wierzyć, że mógł opuścić, ale Karui pojawiła się w jego obronie wprowadzając ten pomysł na bok. Sai, dodaje dodatkowe informacje, które mówią o tym, że Omoi udał się na ratunek jednostce chmury burzowej, która była złożona z dzieci. Omoi kontaktuje się z centralą, obiecując ratunek dzieciom w ciągu godziny. Mając nadzieję, że świętowali swoje zwycięstwo, kiedt tam dotrze, centrala wysyła jednego cienistego klona Naruto, aby pomógł w pokonaniu dwóch tysięcy armii Białych Zetsu. Kiedy w siódmym froncie, Omoi znajduje tylko zwłoki shinobi z Kirigakure i niezliczone Klony Białych Zetsu, pojawia się klon Naruto, który rozprasza je. Znowu sam, stara się entuzjazm na twarzy w obliczu wielu przeciwników. Postęp przez obronę przeciwnika, Omoi ma do czynienia z klonami Białych Zetsu dotkniętymi z czerwonej ziemi, który wytwarzał trującą zasłonę dymną. Z drugiej strony, jednostka chmury burzowej jest ukryta wewnątrz posągu w pobliżu jeziora, była prowadzona przez Yukai, podczas oporu wroga. Ostatecznie Omoi, dzieje się w ich ratowanie, przybywa różnych klonów Białych Zetsu z błyskawica pod wodą. Następnie decyduje się wyjść i walczy ramię w ramię z Omoi, niszcząc wszystkich wrogów. Następnie, A kontaktuje się z Omoi i informuje go, że jeśli chce, aby zakończył misję musi wrócić w godzinę. Jednakże, jeśli Omoi nie zdąży na czas to on sam go ukarze.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki