FANDOM

Żyj lub zgiń - kto nie ryzykuje, życie marnuje
PoprzedniNastępny
Żyj lub zgiń - kto nie ryzykuje, życie marnuje.png
Informacje
Opening Kanashimi wo Yasashisani
Ending Viva Rock ~Japanese Side~
Japoński Tytuł 生か死か!?免許皆伝は命がけ! (Sei ka Shi ka!? Menkyo Kaiden wa Inochigake!)
Angielski Tytuł Life or Death!? Mastering the Move is Life Threatening!
Polski Tytuł Żyj lub zgiń - kto nie ryzykuje, życie marnuje
Odcinek 56
Manga Rozdział 94, Rozdział 95
Data Emisji 29.10.2003
Postacie
Naruto Uzumaki

Jiraiya
Hiruzen Sarutobi
Iruka Umino
Kurama
Ame (Debiut)
Ayame
Choco (Debiut)
Gamabunta
Daichi (Debiut)
Dango (Debiut)
Futaba (Debiut)
Gonta (Debiut)
Kōji (Debiut)
Hibari (Debiur)
Matsuri (Debiut)
Nobori (Debiut)
Anko Mitarashi
Teuchi

Jutsu
Kuchiyose no Jutsu

Żyj lub zgiń - kto nie ryzykuje, życie marnuje jest 56 odcinkiem anime Naruto.

Opis

Jiraiya jest zauważony szpiegując niektóre dziewczyny. Naruto, nadal praktykuje techniki przywołania, przywołuje małą żabę, ale denerwuje się i krzyczy na Jiraiyę, który wciąż podgląda. Następnie Naruto mdleje i Jiraiya komentuje jego determinację.

Trzeci Hokage idzie i widzi Anko, mówiąc jej, że Orochimaru i Anko nie są połączeni. Trzeci Hokage również powiedział, że nikt nie może stanąć z Orochimaru, nawet on sam. Anko wspomniała Czwartego Hokage, ale Trzeci powiedział, że muszą zrobić to własnymi siłami.

Jiraiya budzi Naruto używając wiadro z wodą. Po krótkiej rozmowie, Jiraiya mówi Naruto, aby go postępował zgodnie. Jiraiya dodał, że w pierwszej kolejności powinni wykąpać się. Po kąpieli razem wracają do Konohagakure, aby zjeść ramen. Jiraiya powiedział, aby zjadł ramen jakby był jego ostatnim. Po zakończeniu jedzenia, Naruto dziękując za posiłek, odkrywa, że Jiraiya zostawił go, co zmusza Uzumakiego do zapłaty.

Kiedy chłopak w końcu go odnajduje, Jiraiya mówi mu, aby przytulił Sakurę, gdy Uzumaki pobiegł do niej i próbował przytulić, zostaje uderzony przez Sakurę. Gdy Naruto udał się za Jiraiyą, on zostaje pochnięty przez niego i spada na dni urwiska, aby sprawdzić czy lisi demon zareaguje i ochroni Naruto.

Blisko twarzy Hokage, Iruka ze swoimi uczniami rozmawiaj o historii klasy Hokage. Trzeci Hokage przyszedł, aby spojrzeć na twarze Hokage, a Iruka zaprosił go na środek. Umino powiedział, że Trzeci Hokage był najsilniejszym Hokage, geniuszem i profesorem. Trzeci powiedział im, że aby chronić swoich bliskich, a kiedy uczniowie pytają się kogo on chroni, Hokage odpowiedział, że Konohamaru i wszystkich mieszkańców osady.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki