FANDOM

Szablon:Stub

"Śmierć Minato"
PoprzedniNastępny
Śmierć Minato.png
Informacje
Opening Tsuki no Ookisa
Ending Niji
Japoński Tytuł ミナトの死 (Minato no Shi)
Angielski Tytuł Minato's Death
Polski Tytuł Śmierć Minato
Odcinek 350
Wątek ANBU Kakashi: Shinobi, który żyje w ciemności
Manga Rozdział 607
Data Emisji 13.02.2014
Postacie
Brak w tym odcinku.
Jutsu
Brak w tym odcinku.
Narzędzia
Brak w tym odcinku.

"Śmierć Minato" jest 350 odcinkiem anime Naruto Shippūden.

Opis

Strażnicy na obrzeżu pilnują, ale zostają zaatakowani przez shinobi z Iwagakure. Po przybyciu członków ANBU atak się zakończył. Kakashi dopadł i zabił za pomocą Chidori. Wiadomość o tej sytuacji dociera do Minato Namikaze, informując go, że Kushina Uzumaki jest w ciąży. Przydziela mu specjalnie zadanie jakim jest ochrona kobiety i informuje go o tym jak dziecko wpływa na jinchūrikiego. Hatake posłusznie przyjmuje misje, nad grobem Rin informuje o tym, ale zamaskowany mężczyzna podsłuchiwał go. Wydarzenie, które doprowadziło do uwolnienia Kyūbiego, który siał spusztoszenie, zanim został zapieczętowany w dopiero co narodzonym chłopcu. Krótko przed śmiercią, Kushina Uzumaki mówi Sarutobiemu imię swojego dziecka i błaga go, aby ochraniał chłopca - Trzeci składa przysięgę. W siedzibie, Hiruzen Sarutobi wznawia siebie na stanowisko, dopóki nie będzie odpowiedniego kandydata. Kakashi Hatake zostaje zachęcany przez Danzō Shimurę przyłączenia do Korzenia. Wkrótce młody shinobi atakuje Hatake za pomocą Uwolnienie Ziemi.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki